مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

افسر عملیات آتش‌نشانی از انفجار در یک واحد مسکونی در شهرری، استان تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شده و به چند ساختمان آسیب وارد شد.  

انفجار

هادی علیاری افسر عملیات آتش‌نشانی در شهرری، استان تهران اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه امشب انفجار گاز در ساختمانی چهار طبقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد و مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.  

وی در ادامه با اشاره به این‌که این انفجار در طبقه سوم ساختمان رخ داده بود، تصریح کرد: در اثر این انفجار شدید دو طبقه کاملا تخریب شده بود و به سایر طبقات آسیب جدی وارد شده بود.  

این افسر عملیات آتش‌نشانی یادآور شد: به دو ساختمان مجاور و پشت این ساختمان نیز به دلیل شدت انفجار آسیب‌هایی وارد شده بود.  

علیاری با بیان این‌که تمام ساختمان توسط مأموران جست‌وجو شده است، افزود: یک مادر و فرزند در این حادثه مصدوم شدند که تحویل عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی شدند.  

وی در پایان به اشاره به حضور کارشناسان در محل برای ادامه اقدامات لازم، ابراز داشت: علت دقیق حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است و احتمال نشت گاز و ایجاد جرقه را در مرحله اول داده‌اند.  

کد خبر 468897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha