مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به ۱۷ طرح‌ گازرسانی در دست اقدام این شرکت، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال جمعیت برخوردار از نعمت گاز طبیعی در استان به ۹۹ درصد افزایش یابد.  

گازرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «علی اکبر میدانشاهی»  درخصوص جمعیت بهره‌مند استان از نعمت گاز طبیعی تاکنون اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵۷ هزار مشترک در استان یزد از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که ۹۸ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.  

وی با بیان این‌که بالغ بر ۴۸۰ هزار واحد مسکونی تحت پوش شرکت گاز استان یزد هستند، افزود: در راستای جلوگیری از آلودگی‌های ناشی از استفاده از سوخت‌های فسیلی در صنایع و واحدهای گلخانه‌های بخش کشاورزی نیز تاکنون هفت هزار و ۳۱۴ واحد صنعتی و یه هزار و ۸۱ باب گلخانه به شبکه گاز سراسری متصل شده‌اند.  

مدیر عامل شرکت گاز استان در این باره نیز خاطرنشان کرد: البته در سال جاری نیز طبق برنامه تعداد ۲۷۸ واحد صنعتی و ۹۶ باب گلخانه دیگر در استان نیز از این نعمت برخوردار خواهند شد.  

وی در مورد طرح‌های گازرسانی در دست اقدام این شرکت در سال جاری نیز اعلام کرد: در حال حاضر ۱۷ طرح گازرسانی در استان در دست اقدام است که از مهمترین آنها می‌توان به گازرسانی به منطقه روستایی کوهستانی شیرکوه- میانکوه در شهرستان تفت و مهریز که در سه فاز با اعتبار یکهزار میلیارد ریال در حال انجام است، اشاره کرد.  

وی دیگر طرح‌های مهم در دست اجرای شرکت گاز استان را گازرسانی به صنایع استان با اعتبار ۱۱۹۵ میلیارد ریال، تکمیل گازرسانی به دهستان جلگه و فاز اول گازرسانی به روستای بنستان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال را برشمرد.  

میدان‌شاهی در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها و تا پایان سال جاری حدود ۹۹ درصد از جمعیت استان یزد از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.  

کد خبر 468841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha