مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

رئیس گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: افزایش آگاهی بانوان روستایی نسبت به وضعیت قامتی و اصلاح حرکت‌های روزانه و شغلی خودشان، هدف کلی ما است.

قامت بانوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شهلا کاظمی در رابطه با طرح اصلاح قامتی بانوان روستا، اظهار کرد: فاز اول و دوم طرح اصلاح قامتی از سال گذشته در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: طی فازهای اول و دوم ۳۸۰۰ نفر در ۱۳۰ روستا غربال شدند که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در فاز سوم که در حال برگزاری است، این تعداد به ۵۵۰۰ نفر خواهد رسید.

این مسئول بیان کرد: فاز سوم اصلاح قامتی بانوان در هشت شهرستان و ۱۶۰ روستا برگزار می‌شود که فاز چهارم که فاز بازخورد فاز سوم است، در فروردین و اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این طرح به افرادی که مورد غربال قرار می‌گیرند، حرکات اصلاحی برای هر فرد آموزش داده می‌شود و بعد از انجام این حرکات به مدت سه یا چهار ماه در فاز بازخورد کارشناسان، دوباره افراد را مورد معاینه قرار می‌دهند.

کاظمی ادامه داد: نتایج به دست آمده از فاز اول دوم خوب بود و در افرادی که حرکات را با دقت و منظم انجام شده بود، ناهنجاری‌ها از بین رفته بود.

این مسئول در رابطه با اهداف اجرای این طرح، گفت: هدف کلی از اجرای این طرح افزایش آگاهی بانوان روستایی نسبت به وضعیت قامتی و اصلاح حرکت‌های روزانه و شغلی خودشان است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در خانه‌های ورزش روستایی، مراکز بهداشت و مدارس روستاها انجام می‌شود و جامعه هدف این طرح، بانوان بالای ۱۵ سال است.

کد خبر 468814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha