مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
۰ نفر

مرکز دیالیز بیمارستان شهرخنداب استان مرکزی که از سوی بسیج سازندگی استان ساخته شده است، امروز ۱۸ آذر با حضور مسئولان و مقامات استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

دیالیز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در این آیین گفت: عملیات ساخت این طرح از اوایل خرداد ماه امسال از سوی بسیج سازندگی استان و ناحیه مقاومت بسیج خنداب و با مشارکت خیران در بیمارستان مهر این شهر آغاز  شد.  

«امید محترمی» افزود: مرکز دیالیز بیمارستان مهر خنداب با حمایت مجتمع آب سنگین، شبکه بهداشت خنداب، دانشگاه علوم پزشکی استان و بیش از ۳۰ گروه جهادی ساخته و خیران سلامت این شهرستان نیز بیش از یک‌ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای تکمیل این طرح اهدا کردند.

وی با بیان این‌که پیش از ساخت این مرکز بیماران دیالیزی خنداب به مرکز استان مراجعه می‌کردند، ادامه داد: هم اکنون مرکز دیالیز بیمارستان خنداب به سه دستگاه پیشرفته دیالیز مجهز شده‌است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در مجموع بیش از ۴۰۰ طرح محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی با مشارکت ۴۷۰ گروه جهادی امسال در نقاط مختلف استان هدف‌گذاری شده که تعداد قابل توجهی از آنها بهره‌برداری و بقیه نیز تا آخر سال تکمیل می‌شود.

کد خبر 468810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha