رئیس کلینیک بوستان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با اشاره به خدمات‌دهی این کلینیک در قالب ۲۹ رشته تخصصی و فوق تخصصی به بیماران، گفت: در کلینیک بوستان در قالب ۱۸ رشته تخصصی و ۱۱ رشته فوق تخصصی در ۲ نوبت صبح و عصر به بیماران خدمات درمانی با تعرفه دولتی ارایه می‌شود.

کلینیک بوستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «شهسوار پروه» دوشنبه ۱۸ آذر با اشاره به اینکه ماهیانه ۱۸ تا ۲۵ هزار نفر به کلینیک بوستان کرمانشاه مراجعه می‌کنند، افزود: در ۶ ماه گذشته ۹۰ تا ۹۵ هزار مراجعه برای انجام ویزیت ثبت شده است.

وی اظهارداشت: در این کلینیک علاوه بر ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص، خدمات پاراکلینیکی مانند خدمات آزمایشگاهی، ادیومتری، تست شنوایی، لیزر چشم، اپتومتری، اسپیرومتری، EEG  نوار مغز، سونوگرافی، BMDtest سنجش تراکم استخوان، واکسیناسیون، شیمی درمانی، تزریقات و پانسمان، گچ گیری، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، ERCP، کولپوسکوپی، پاپ اسمیر، مشاوره های روانشناسی و تست IQ انجام می‌شود.

پروه، پرداختی بیماران ر ا براساس تعرفه‌های دولتی اعلام کرد و گفت: در این کلینیک ویزیت متخصص ۴۸ هزار ریال و فوق تخصص ۵۸ هزار ریال است.

کلینیک جامع تخصصی بوستان از محل مصوبات سفر سال ۹۰ رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در پنج طبقه ساخته و در سفر فروردین سال ۹۶ توسط وزیر وقت بهداشت به استان افتتاح شد.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره برداری رسید.  

این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.  

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

کد خبر 468799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha