رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روانسر گفت: اکیپ های راهداری در محورهای پرخطر و پرتردد روانسر استقرار یافته‌اند و به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

آب و هوا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد فلاح دوشنبه ۱۸ آذر افزود: هم اکنون سه اکیپ راهداری در محورهای گردنه پلنگانه، نهرابی و راهدارخانه مرکزی روانسر در استان کرمانشاه مستقر هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر اظهار داشت: ۳۳ نفر از عوامل راهداری با ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و برفروبی در ۴۱۲ کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان به انجام وظیفه می پردازند.

فلاح، از ذخیره سازی سه هزار تن ماسه و نمک در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: این مقدار ماسه و نمک در راهدارخانه های پلنگانه و مرکزی ذخیره سازی شده که در مواقع لازم و ضروری از آن استفاده می شود

وی تاکید کرد: ضرورت دارد هموطنان در زمان بارش ها از سفرهای غیرضروری برون شهری پرهیز کنند و در صورت خروج ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم، حتما از سالم بودن چراغ های روشنایی و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنند و به توصیه و راهنمایی های راهداران و پلیس در جاده ها توجه فرمایند.

وی بیان داشت: در گردنه ها و محورهایی که امکان وقوع کولاک و یا یخ زدگی وجود دارد رانندگان به هیچ وجه به لاین مخالف نروند چرا که این اقدام باعث تشدید گره ترافیکی شده و مانع تردد دستگاه های راهداری و پلیس خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های روانسر گفت: سامانه تلفنی ۱۴۱ و شماره تلفن های ۰۸۳۴۶۵۲۲۷۱۵ بصورت شبانه روزی پاسخگوی تماس همشهریان خواهد بود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.  

کد خبر 468793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha