مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین هتل مخصوص زنان که اولین هتل از نوع خود در سطح خاورمیانه به شمار می‌آید در ریاض پایتخت عربستان گشایش یافت.

بر اساس بیانیه‌ای که از سوی این هتل منتشر شد امیر سلطان بن سلمان عبدالعزیز، دبیر کل هیات عالی جهانگردی عربستان، هتل و اسپا لوذان (luthan hotel and spa)‌ را در شهر ریاض افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا در مراسم افتتاح این هتل که از نظر تامین آسایش و اختصاص به زنان، اولین هتل از نوع خود در عربستان به شمار می‌آید ترکی بن محمد ال‌سعود نماینده شورای اداری لوذان نیز حضور داشت.

luthan hotel and spa

افتتاح این هتل در چارچوب تحقق اهداف هیات عالی جهانگری در زمینه توسعه پروژه‌های جهانگردی به ویژه پروژه‌های مخصوص زنان انجام گرفت.

همچنین خانم مضاوی بنت محمد بن عبد الله آل سعود رئیس شورای شرکای این هتل در کنفرانس مطبوعاتی که قبل از افتتاح هتل برگزار شد گفت: یکی از اهداف احداث این هتل، ارائه خدمات ویژه زنان و تامین راحتی و آسایش آنان است. این هتل دارای ‪۲۵‬ اتاق با طراحی متنوع و مخصوص زنان است.

 The Middle East's first women-only hotel was officially opened in the capital of the kingdom of Saudi Arabia

مضاوی تاکید کرد که همچنین یکی دیگر از اهداف لوذان تحقق مسوولیت اجتماعی در عربستان و حمایت از زنان به طور کلی و زنان سعودی به طور خاص است.

زنان در عربستان اجازه ندارند رانندگی کنند و یا بدون اجازه همسران خود به مسافرت بروند و همچنین نمی‌توانند به تنهایی در رستوران‌ها غذا بخورند.

کد خبر 46878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز