رئیس صمت جنوب استان کرمان گفت:دلیل افزایش قیمت گوجه کمبود این محصول در بازار است که این مسئله تا ۲۰ آذر مرتفع می‌شود و قیمت گوجه با ورود بیشتر این محصول در بازار کاهش پیدا می‌کند.

مسلم مروجی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مسلم مروجی اظهار کرد: از ۲۴ آبان که شاهد افزایش قیمت بنزین بودیم، همزمان با سراسر کشور جلسات تنظیم بازار در هفت شهرستان جنوب استان کرمان برگزار شد.

وی اظهار داشت: همه تیم‌های نظارتی در حالت آماده باش قرار دارند و از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱۵ آذر نزدیک به هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است که در این راستا تعداد ۱۴۳ پرونده تعزیراتی نیز تشکیل و معرفی به تعزیرات شده است.

مروجی با اشاره به اینکه تخلفات ریالی پرونده‌ها مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: تعداد ۱۳۰ شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده است که بیشترین شکایت‌ها نیز مربوط به حوزه حمل و نقل بوده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب استان کرمان ادامه داد: در این خصوص جلساتی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد و همچنین با شهرداری‌ها با کنترل قیمت‌های حمل و نقل درون شهری جلساتی برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که دولت در حال مشخص کردن سهمیه برای حوزه حمل و نقل است، بیان داشت: تقریبا شرایط عادی در جنوب استان حاکم است اما در مجموع بهترین بازرس خود مردم هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه در خصوص آژانس‌ها در جنوب کرمان شاهد افزایش قیمت‌ها بویم که در این زمینه دولت برای رفع مشکل تصمیماتی گرفته است، عنوان داشت: در راستای تعادل و تنظیم بازار جیرفت، کانکسی نیز در مرکز شهر راه‌اندازی شده که سریع‌تر به مشکلات بازار رسیدگی شود.

وی در خصوص افزایش قیمت گوجه گفت: افزایش قیمت گوجه ارتباطی با افزایش قیمت بنزین ندارد بلکه دلیل آن کمبود محصول گوجه در بازار است که این مسئله تا ۲۰ آذر مرتفع می‌شود و قیمت گوجه با ورود بیشتر این محصول در بازار کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 468686
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha