رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط فصل سرما در هر شبانه روز افزون‌بر یک هزار بیمار به اورژانس و بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) و مراکز درمانی این شهرستان مراجعه که حدود ۸۰ نفر آنان را افراد مشکوک به آنفلوآنزا تشکیل داده و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

دیدار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر رضا کرد در حاشیه بازدید سرزده فرماندار خاش از بخش‌های مختلف اورژانس و بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان بیان کرد: تاکنون هیچ مورد فوتی از آنفلوآنزا در این شهرستان گزارش نشده است.

وی افزود: بخش‌های مختلف اورژانس و بیمارستان و مراکز خدمات درمانی شهری و روستائی و خانه های بهداشت در حالت آماده باش قرار دارند و برای مقابله با هر نوع بیماری تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رئییس شبکه بهداشت و درمان خاش اظهار داشت: علاوه بر مراکز دولتی خدمات درمانی، مراکز درمانی بخش خصوصی نیز آماده پذیرش بیماران مراجعه کننده هستند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) خاش نیز گفت: روزانه در هر شیفت حدود ۳۰۰ بیمار مراجعه کننده در این مرکز درمانی از خدمات حوزه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

دکتر محمود کردی اظهار داشت: در شیفت‌های مختلف اورژانس پزشک مستقر است و در کنار فعالیت پزشک اورژانس از توان پزشک عفونی نیز استفاده می‌شود.

فرماندار خاش نیز بر اهمیت و ضرورت استفاده همزمان از ۲ پزشک برای تسهیل در امر خدمت‌رسانی به مردم و کاهش دادن صف‌های مراجعان، تکریم بیماران و تلاش برای ارتقای شاخص های خدمات حوزه سلامت تاکید کرد.

صاحب گل صالحی اظهار داشت: پیگیری برای جذب و استقرار پزشکان عمومی و متخصصان و گام برداشتن برای رفع مشکلات مالی و تامین نیازهای این قشر جهت ارائه خدمات شایسته به مردم از اولویت‌های مهم مسوولان شهرستان است و از مقامات حوزه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی درخواست داریم شهرستان خاش را در حوزه خدمات سلامت و بهداشت و درمان بطور ویژه مورد توجه قرار دهند.

فرماندار خاش تاکید کرد: باید تمام شرایط و زمینه ها برای حضور و مستقر شدن پزشکان در این شهرستان فراهم باشد و امیدواریم دست اندرکاران حوزه بهداشت به این موضوع بیشتر توجه کنند تا عزیزان پزشک با دغدغه کمتری به مردم خدمات ارائه دهند.

کد خبر 468671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha