مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
۰ نفر

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم گفت: در نیمه نخست سال جاری به هزار و ۹۰۰ نفر در استان وام کارگشایی پرداخت کرد که کل مبلغ این تسهیلات بیش از ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود.

قرض الحسنه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، امیر باوندپوری امروز با اشاره به سابقه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت افزود: این صندوق فعالیت خودش را با مجوز بانک مرکزی از سال ۱۳۹۵ شروع کرد و فعالیت آن در استان قم از سال ۱۳۹۶ آغاز شد، صندوق قابلیت‌هایی همچون عضویت در شبکه شتاب، صدور کارت هدیه، همراه بانک و اینترنت بانک را دارد.

وی ادامه داد: فعالیت‌هایی که در یک بانک یا صندوق قرض الحسنه قابل ارائه است، به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به افراد نیازمند ارائه می‌شود، جامعه هدف اصلی این صندوق، مددجویان زیرپوشش کمیته امداد ولایت و افراد نیازمند معرفی شده از سوی این نهاد است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم افزود: تسهیلات ارائه شده از سوی این صندوق شامل وام‌های کارگشایی، ودیعه مسکن، اشتغال، تعمیرات و خرید مسکن است، تسهیلات گیرندگان صندوق، دهک‌های پایین جامعه هستند، به همین دلیل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به گرفتن حداقل ضمانت همچون یک چک ساده یا جواز کسب بسنده کرده است و الزامی به گرفتن گواهی کسری حقوق ندارد.

باوند پوری پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن را از ویژگی‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دانست و تصریح کرد: تسهیلات به محض تکمیل مدارک به نیازمندان در این صندوق پرداخته می‌شود، تامین بخشی از منابع صندوق از طریق سپرده گذاری خیرین برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان است، ولی عمده منابع صندوق از طریق کمیته امداد تامین می‌شود.

وی ادامه داد: ساز و کاری وجود دارد که موسسات خیریه در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری کنند و از محل این سپرده با ۲۰ درصد تشویقی به جامعه هدف معرفی شده از سوی این موسسات تسهیلات پرداخت شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم خاطرنشان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در نیمه نخست سال جاری به هزار و ۹۰۰ نفر در استان وام کارگشایی پرداخت کرد که کل مبلغ این تسهیلات بیش از ۹ میلیارد  و ۴۰۰ میلیون تومان بود.

کد خبر 468631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha