یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان گفت: معضلات فعلی فاضلاب آبادان گروه کوری نیست و قابل‌حل است.

فاضلاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علیرضا خلیلی‌نیا با بیان این مطلب افزود: طرح مصوب شبکه فاضلاب شهری آبادان  یک هزار و ۱۴۰ کیلومتر را در بر می گیرد که از سال ۱۳۷۳ که شروع این طرح بوده و تاکنون ۶۶۰ کیلومتر کار شده است و ۴۸۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

وی ادامه داد: مقدار باقی مانده از پروژه بزرگ شبکه فاضلاب آبادان شامل دو بخش است که ۲۸۰ کیلومتر آن مربوط به نقاطی است که اصلاً شبکه فاضلاب ندارند و ۲۰۰ کیلومتر نیز مربوط به نقاطی است که نیاز به اصلاح و بهسازی دارند.

خلیلی نیا عمده مشکلات شبکه فاضلاب آبادان را مربوط به ۴۸۰ کیلومتر باقی طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهری بیان کرد و گفت: مشکلات موجود در موضوع فاضلاب آبادان قابل برطرف شدن است و در این خصوص برنامه‌ریزی لازم انجام شده‌است.

مدیر آبفا منطقه آبادان با اشاره به ۶۶۰ کیلومتر کار در آبادان انجام شده است، اظهار کرد: نمی توانیم بگوییم شبکه فاضلاب آبادان گره کور است؛ چرا که ۵۷ درصد راه را رفته ایم.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکلات فاضلاب آبادان سه پروژه از سال گذشته در قسمت‌های مختلف شهری با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نیرو و سازمان منطقه آزاد اروند آغاز و در حال اجراست.

خلیلی‌نیا گفت: از سال ۱۳۷۳ تاکنون اگر سالی پنج درصد از شبکه فاضلاب آبادان اصلاح و بازسازی می شد تاکنون نباید مشکل فاضلاب در این شهر احساس می‌شد.

کد خبر 468625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha