نماینده مردم زابل در مجلس گفت: گاز در سیستان وجود ندارد. قیمت بنزین چند برابر دیگر شهرها است و در این شرایط نیز کپسول گاز بدل به کیمیا شده است.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) مجلس در تذکری گفت: سرزمین سیستان، اکنون نزدیک به دو دهه است دچار خشکسالی شده است. این سرزمین استراتژیک اکثر ظرفیت‌های خود را از دست داده است. رودخانه هیرمند بسته شده، کشاورزی و دامپروری از بین رفته و بازارچه‌های محلی تعطیل شده‌اند. همچنین کارخانه و اشتغالی وجود ندارد و اکثر مردم این منطقه مشتری کمیته امداد هستند.

نماینده مردم زابل در مجلس افزود: گاز در سیستان وجود ندارد. قیمت بنزین چند برابر دیگر شهرها است و در این شرایط نیز کپسول گاز بدل به کیمیا شده است. در بازار، هر کپسول ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، در این رابطه جلساتی با وزیر نفت داشته‌ام و تذکرات فراوانی به استانداران و مسئولان دادم، اما علی‌رغم همه پیگیری‌ها، مشکلات حل نشده است. این چه روش مدیریتی است؟

این عضو کمیسیون آموزش در پایان تذکر خود خطاب به وزیر کشور گفت: همانطور که مستحضرید نمایندگان مجلس تا خرداد ۹۹ به عنوان نماینده قانونی مردم انجام وظیفه خواهند کرد اما متاسفانه برخی از مسئولان به دلایل واهی انتخابات را مهندسی می‌کنند. بنابراین دستگاه نظارتی باید مراقب باشد و به وظایف ذاتی خود عمل کند تا عده ای فرصت‌ها را تبدیل به چالش نکرده و برای نظام هزینه ایجاد نکنند.

کد خبر 468603

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha