مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: اتباع خارجی افغان و عراقی مقیم این استان که دارنده گذرنامه‌های تبدیل وضعیت یا مجردی هستند باید برای صدور و تمدید پروانه موقت کار مراجعه کنند.

تبعه خارجی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «محمدتقی آبایی هزاوه» امروز با اعلام این خبر افزود: صدور و تمدید پروانه کار اتباع کشورهای افغانستان و عراق که دارای گذرنامه‌های تبدیل وضعیت و مجردی هستند در حال انجام است و متقاضیان باید در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اراک، ساوه و دلیجان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: اتباع خارجی در سنین ۱۸ تا ۶۰ سال مشمول این برنامه هستند و باید با در دست داشتن اصل گذرنامه و پروانه کار موقت سال گذشته خود برای تشکیل پرونده به ادارات کار شهرستان‌های اراک، ساوه و دلیجان مراجعه و مستندات مورد نیاز را بر اساس سنوات گذشته ارایه دهند.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در این مرحله پروانه کار اتباع خارجی دارای گذرنامه‌های تبدیل وضعیت یا مجردی (روادید نوع A) صادر و تمدید می‌شود و زمان رسیدگی و به‌روز رسانی پروانه کار اتباع خارجی دارای گذرنامه‌های خانواری نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: اتباع بیگانه این استان تنها مجاز به تردد در سه شهرستان دلیجان، ساوه و اراک هستند و حضور و سکونت آنان در دیگر شهرستان‌ها ممنوع است و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

بیش از ۲۰ هزار مهاجر و تبعه خارجی در استان مرکزی زندگی می‌کنند.

کد خبر 468555

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha