هواداران عصبانی منچسترسیتی در اواخر دیدار مقابل یونایتد حاشیه‌ساز شدند.

منچستر یونایتد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ورزش ۳، منچسترسیتی در دیدار خانگی شب گذشته  منچستریونایتد و در شرایطی که موقعیت های خوبی را در جریان بازی از دست داد، در نهایت با نتیجه ۱-۲ مغلوب حریف شد تا با توجه به فاصله ۱۴ امتیازی با صدر جدول و لیورپول، عملا دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشد.

اما در دقیقه ۶۷ این دیدار و هنگامیکه فرد، هافبک برزیلی یونایتد برای نواختن ضربه کرنر راهی گوشه زمین شده بود، هواداران سیتی  اشیای مختلفی را از جمله بطری آب و فندک به سمت وی پرتاب کردند که باعث هراس فرد شده و جریان بازی برای دقایقی متوقف شد. بازیکنان سیتی که از این رفتار هواداران خود رضایت نداشتند، به سمت آنها رفته و تقاضا کردند از ادامه این رفتار اجتناب کرده و اجازه دهند بازی روال عادی خود را طی کند.

فرد حدود یک سال و نیم قبل در شرایطی راهی یونایتد شد که در ابتدا به شدت مورد توجه منچسترسیتی قرار داشت، اما در نهایت با انتقالی ۵۰ میلیون پوندی راهی اولدترافورد شد و حالا هواداران سیتی بعد از مدت ها اینگونه خشم خود را به فرد نشان دادند. سایت باشگاه منچسترسیتی مدعی شد در رابطه با شناسایی و ممنوعیت حضور در استادیوم افرادی که شعارهای نژادپرستانه سر داده و اشیایی به زمین پرتاب کرده اند با پلیس شهر منچستر همکاری خواهد کرد.

در بیانیه باشگاه سیتی آمده است: باشگاه منچسترسیتی از ویدئوهای منتشر شده و رفتار نژادپرستانه برخی هواداران آگاه شده و برای شناسایی افراد مربوطه به پلیس شهر منچستر کمک خواهد کرد. باشگاه همچنین در رابطه با اشیای پرتاب شده در زمین بازی تیز با GMP همکاری می کند.

سیتی در رابطه با تخطی از قانون هرگز تخمل نداشته و هر کسی که به جرم رفتارهای نژادپرستانه مقصر شناخته شود، از حضو در این باشگاه به صورت مادام العمر ممنوع خواهد شد.

کد خبر 468493

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha