مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت که احداث ۱۷ بوستان و پروژه فضای سبز در مناطق کم برخوردار این کلان‌شهر در دست اقدام و تکمیل است.  

فضای سبز کرج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، پیمان بضاعتی پور اظهار داشت: احداث پارک سه و نیم هکتاری در محله اخترآباد، پارک ۱۰ هکتاری شهر دانایی در بلوار شهید ایرانی منطقه پنج کرج، استان البرز و پارک مادران شهید در کیانمهر از جمله پروژه‌های در دست اقدام مناطق کم برخوردار کرج است.  

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ایجاد باند سبز و جنگلکاری پیرامونی شهر، بهسازی نمای ساختمانی و پیاده‌راه‌سازی میدان و حاشیه شرقی رودخانه کرج، احداث پارک ملی ایران کوچک و پروژه ۱۷ و نیم هکتاری پارک حیات وحش کرج را از دیگر پروژه‌ها برشمرد.  

بضاعتی پور، اجرای آبخیزداری در ارتفاعات عظیمیه، باغستان و نهر دلمبر را از دیگر پروژه‌های فعال سازمان سیما، منظر و فضای سبز کرج بیان کرد و افزود: کرج بیش از هر کاربری دیگر به فضای سبز و پارک نیاز دارد و در برنامه‌ریزی شهری احداث بوستان‌ها و توسعه فضای‌های سبز برای گذران اوقات فراغت شهروندان و بهبود شرایط زیست‌محیطی دراولویت است.  

کلانشهر کرج ۲۵۰ بوستان تفریحی بزرگ و کوچک دارد.  

کد خبر 468483

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha