استاندار ایلام گفت: هفت میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز دریاچه توریستی و تفریحی سرابله مرکز شهرستان چرداول اختصاص یافت.

چرداول

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شنبه شانزدهم آذر در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سرابله از سد چناره به عنوان یکی از مطالبات استان یاد کرد که همه خواستار اجرایی شدن آن هستند.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده از جمله ورود این طرح به بودجه ۹۹، تاکید کرد: برای اجرایی شدن این طرح باید مجوز ماده ۲۳ گرفته شود و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست.  

استاندار ایلام گفت: همزمان با تلاش‌های صورت گرفته برای آزاد راه پل زال - چیلات - نجف اشرف کار آزاد راه حمیل ایلام مهران کربلا نیز در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه فاز اول این طرح از طرف کرمانشاه در حال انجام است.

سلیمانی دشمکی افزود: مسیر چرداول یکی از مهم‌ترین مسیرهای راه کربلا است و خوشبختانه کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و برای تکمیل نیازمند یک تونل دیگر هستیم که در دستور کار است.

در ادامه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرابله درخواست‌ها و مشکلات این شهر را جهت تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا به استاندار ایلام عنوان کردند.

تکمیل طرح دریاچه توریستی و تفریحی سرابله، ساماندهی ورودی های شهر و پسماند شهر از مهمترین مطالب و خواسته‌های شهردار و اعضای شورای شهر سرابله در این دیدار بود.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در ۳۵کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای جمعیت ثابت ۱۵ هزار نفری است.

کد خبر 468477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha