مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی (برف و باران) در استان، هیچ مشکلی در سطح راه‌های استان به‌وجود نیامده و تمام راه‌ها باز و تردد در آنها جریان دارد.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نورالله دلخواه یکشنبه هفدهم آذر با ذکر اینکه تمام راه‌های مواصلاتی استان باز هستند، اظهار داشت: با وجود ادامه بارندگی‌ها هم اکنون در محور چنارباشی جاده بدره - ایلام بارش پراکنده برف را شاهد هستیم که با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی، همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی افزود: همچنین در برخی مسیرها چون محور خان‌کشته در میمه - ملکشاهی تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و در گردنه قلاجه نیز مه‌آلودگی گزارش شده که انتظار می‌رود رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند و بدون تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده‌ها تردد نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: در برخی جاده‌ها چون گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر که نیاز به نمک‌پاشی بود این عملیات انجام شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) در جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف‌روبی و نمک‌پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها بصورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

  • جاده‌های ایلام لغزنده است | رانندگان با احتیاط حرکت کنند

رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه براثر نزولات جوی، محورهای مواصلاتی استان لغزنده است از رانندگان خواست در حین تردد در این محورها با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ رضا همتی‌زاده گفت: ماموران پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی حضور دارند و تردد رانندگان را رصد و در صورت تخلف، اعمال قانون خواهد کرد.

کد خبر 468468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha