مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: با تلاش و مراقبت مأموران انتظامی، ۵۱ تن چوب قاچاق خارجی از یکی از کارگاه‌های چوب این شهرستان کشف و ضبط شد.

چوب

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سید جعفر جوانمردی در رضوانشهر، گیلان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود چوب‌های قاچاق در یک کارگاه واقع در دهستان خوشابر این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ جوانمردی بیان کرد: در بازرسی از محل مورد نظر ۵۱ تن چوب خارجی قاچاق کشف و در این راستا یک متهم ۴۳ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۶۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 سرهنگ جوانمردی در پایان با بیان این‌که پلیس با تمام توان و به صورت قانونی با قاچاقچیان برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی و همکاری همه جانبه شهروندان و دستگاه‌های دولتی و نظارتی است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی، دارای ۶۰ هزار هکتار جنگل و ۱۲ هزار هکتار مرتع در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.  

کد خبر 468457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha