مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد شاهین‌دژ گفت: با اضافه شدن ۲ پزشک مختصص به مجموعه کادر پزشکی بیمارستان شهید راثی این شهرستان تعداد پزشکان به ۱۲ متخصص افزایش یافت.

پزشک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیاوش جبارزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد شاهین‌دژ در استان آذربایجان ‌غربی، یکشنبه ۱۷ آذر گفت: این پزشکان به منظور ارتقای سطح شاخص‌های سلامت و رضایت‌مندی شهروندان جذب مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته با توجه به نیاز حوزه بهداشتی شاهین‌دژ، یک مختصص قلب و یک مختصص اطفال به کادر پزشکی بیمارستان این شهرستان اضافه شده‌اند.

جبارزاده اضافه کرد: یک پزشک مختصص داخلی زنان نیز پیش‌بینی شده‌است تا پیش از پایان امسال جذب شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شود.  

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد شاهین‌دژ بیان کرد: بیمارستان شهید راثی این شهرستان هم‌اکنون با ۸۶ تخت فعال در حال خدمات‌رسانی به بیماران است که با اضافه شدن این پزشکان امکان ارایه خدمات بهداشتی و درمانی بیشتری برای شهروندان فراهم خواهد شد.

«جبارزاده» اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت پروژه توسعه بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ در زمینی با زیربنای چهار هزار مترمربع و در پنج طبقه با ۶۰ تخت بستری و بخش‌های رادیولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل، بستری و مراقبت‌های ویژه در حال اجراست.

شهرستان شاهین دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد.

کد خبر 468455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha