شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
۰ نفر

تیم فوتبال مونشن گلادباخ در هفته چهاردهم بوندس لیگا با پیروزی دو بر یک مقابل بایرن مونیخ از صدرنشینی‌اش در این رقابت‌ها دفاع کرد.

گلادباخ

به گزارش همشهری آنلاین، در این بازی که درورزشگاه اختصاصی گلادباخ برگزار می‌شد بایرن مونیخ در نیمه نخست برتری نسبی نسبت به میزبان داشت.

در نیمه دوم اشتباه مرگبار یان سومر دروازه بان سوئیسی گلادباخ باعث شد تا دروازه میزبان گشوده شود.در دقیقه ۴۹ شلیک نه چندان محکم ایوان پریشیچ با دفع ناقص دروازه بان گلادباخ درون دروازه این تیم جای گرفت.

بعد از این گل گلادباخ حملات گسترده خود را آغاز کرد تا شب هودارانش تلخ نشود.در دقیقه ۶۰ ضربه کرنر جوناس هافمن با ضربه سر زیبای رامی بنزبینی مدافع چپ گلادباخ به گل اول میزبان منجر شد.

این نتیجه تا وقت های تلف شده بازی نیز پا برجا بود اما بی احتیاطی مدافعان بایرن مونیخ سرنوشت این بازی را تغیییر داد.در دقیقه ۹۰ خطای خاوی مارتینز روی مهاجم پیشتاخته گلادباخ یک ضربه پنالتی را نصیب میزبان کرد.

البته مونیخی ها اعتقادی به این پنالتی نداشتند و به داور اعتراض کردند.برای زدن این ضربه سرنوشت ساز رامی بنزبینی بازیکن الجزایری گلادباخ انتخاب شد و این بازیکن علی رغم اینکه نویور مسیر توپ را به خوبی تشخیص داده بود با ضربه ای محکم گل برتری گلادباخ را درون دروازه حریف جای داد تا چهارمین شکست بایرن در این فصل رقم بخورد.

با این پیروزی گلادباخ با ۳۱ امتیاز در صدر جدول بوندس لیگا باقی ماند.

لایپزیک نیز این هفته  در بوندس لیگا سه بریک از سد هافن هایم گذشت تا با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی بماند.

درورزشگاه وست فالن دورتموند در پرگل ترین بازی هفته پنج برصفر دوسلدورف را از پیش رو برداشت تا همچنان تیم سوم جدول باشد.

کد خبر 468422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha