مراسم رونمایی از دفتر شعر «هزار باده هزارباد در هزاره‌های شب تو بر تو» اثر محمدرضا اصلانی، شاعر، سینماگر و هنرپژوه، یکشنبه ۱۷ آذر ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

محمدرضا اصلانی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، دفتر شعر «هزار باده هزارباد در هزاره‌های شب تو بر تو» آخرین سروده‌های محمدرضا اصلانی تا بهار ۱۳۹۰ است. در مراسم رونمایی از این کتاب، م.طاهر نوکنده، هوشیار انصاری‌فر، شاهد طباطبایی، مهدی نیک‌بین و ح. هاتف سخنرانی می‌کنند. از محمدرضا اصلانی پیش از این دفترهای شعر «شب‌های نیمکتی، روزهای باد»، «بر تفاضل دو مغرب»، «سوگنامه سال‌های ممنوع» و «بنفش‌تر از خود با خیابان‌های خاموش» منتشر شده است. 

درونمایه اشعار این دفتر، در ادامه رویکرد قبلی محمدرضا اصلانی، تاریخ و تمرکز بر آن به عنوان مهم‌ترین نمود زندگی اجتماعی انسان است. 

اصلانی، به عنوان نویسنده و کارگردان، صاحب آثاری چون آتش سبز، جام حسنلو و داستان کسی که می‌پرسد و تهران، هنر مفهومی است. او همچنین در قامت نویسنده با کارگردانانی چون پرویز کیمیاوی، کامران شیردل و امیر نادری همکاری کرده است.  

دفتر شعر «هزار باده هزارباد در هزاره‌های شب تو بر تو» در قطع خشتی با ۱۷۴ صفحه در ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات رشدیه منتشر شده است. 

کد خبر 468393

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha