روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن پس از ۱۸ روز وقفه ساعت ۱۰ شنبه ۱۶ آذر از سر گرفته شد و تنها با گذشت چند ساعت از آغاز ثبت‌نام، ظرفیت نام‌نویسی چهارمحال و بختیاری‌ تکمیل شد.

مسکن ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، دور جدید ثبت‌نام طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» این استان پس از دو هفته وقفه در پی قطعی سراسری اینترنت، از صبح شنبه ۱۶ آذر آغاز شد، که بلافاصله سایت استان تکمیل شد.

اداره‌ کل راه و شهرسازی‌ چهارمحال و بختیاری، طبق اطلاعیه و ابلاغ مرکز، استان‌های همدان، یزد، خوزستان و کرمانشاه در فرصت تعیین شده فرصت ثبت‌نام در این طرح ملی را داشتند.

با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری جز استان‌های مشمول این طرح ملی است متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن بر اساس زمان اعلام شده، با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند.

روابط عمومی‌ اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: شرایط لازم متقاضیان  برای ثبت نام در سایت را عدم استفاده از تسهیلات بانکی (فرم "ج" سبز)، متاهل و یا سرپرست خانوار، زنان خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، سابقه سکونت در ۵ سال اخیر در شهر مورد تقاضا، داشتن شرایط لازم برای دریافت تسهیلات بانکی، توانایی تامین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰۰ میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی در تامین هزینه‌های ساخت مسکن ذکر کرد.

استان چهارمحال و بختیاری با افزون ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۴۱ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.  

وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور برنامه‌ریزی کرده است.

کد خبر 468361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha