استاندار کرمانشاه گفت: تأخیر در انجام پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندی را نخواهم پذیرفت، لذا تذکر فوری به مشاور و پیمانکار پروژه ساماندهی طرح آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری داده شود.

آبشوران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، آبشوران رودخانه‌ای ۱۴.۵ کیلومتری است که از جنوب کرمانشاه تا شمال با قدمت بسیار طولانی، ادامه دارد.

از این ۱۴.۵ کیلومتر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر از آن حساس‌ترین نقاط شهر کرمانشاه را در برمی‌گیرد که حساس‌ترین آن حدود ۲۱۰ متر، در محدوده پارکینگ شهرداری قرار دارد.

بخش‌هایی از کانال سرپوشیده آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری در سیل فروردین‌ماه امسال دچار ریزش شد، با توجه به اهمیت موضوع خیلی سریع  در اواخر بهار امسال پروژه بهسازی و ترمیم کانال به طول حدود ۱۲۰ متر به‌عنوان یکی از پروژه‌های دشوار عمران شهری با محوریت آب منطقه‌ای استان در دستور کار قرار گرفت.

طبق اعلام شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه قرار بود، ۱۴۰ متر از طول ۲۱۰ متری آبشوران در پارکینگ شهرداری در آبان‌ماه امسال وارد مدار بهره‌برداری شود که تاکنون این امر تحقق نیافته و با توجه به اینکه این محدوده محل تجمیع پزشکان است؛ این عملیات عمرانی مردم و کسبه را با مشکلات فروانی در راستای عبور و مرور و درآمدزایی مواجه کرده است.

تاخیر در انجام این پروژه صبح شنبه ۱۶ آذر مورد انتقاد شدید استاندار کرمانشاه قرار گرفت، هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه، گفت: پروژه ساماندهی طرح آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری تا ۱۵ روز آینده تمام شود.

وی ادامه داد: تأخیر در انجام پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندی را نخواهم پذیرفت و تذکر فوری به مشاور و پیمانکار داده شود.

استاندار کرمانشاه افزود: مشکلات تردد و کسب و کار مردم در پارکینگ شهرداری در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای ۱۲۰ متر طرح این میزان تأخیر قابل قبول نیست و ما باید از مردم عذرخواهی کنیم.

مشکل پوشش آنتن‌دهی در نقاط کور استان از دیگر انتقادات بازوند در این نشست بود که در این خصوص، گفت: با توجه به خرید تجهیزات توسط ارتباطات و فناوری اطلاعات سریعا با پایش عملیاتی، مشکل پوشش آنتن‌دهی در نقاط کور استان به‌ویژه در مسیر راه کربلا، انجام شود.   

بازوند ارزیابی مدیران استانی را براساس شاخص میزان پاسخگویی به مطالبات مردمی و حضور در شهرستان‌ها، شهرها، بخش ها و روستاها اعلام کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای شنیدن صحبت و درد و دل مردم وقت بگذارند، خیلی از مشکلات و مطالبات مردم در بازدیدهای میدانی حل می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ارتباط کمرنگ مدیران کل دستگاه‌های اجرایی را با مردم نخواهم پذیرفت، گفت: مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه بررسی مجدد شود و هرجایی این مسائل با حضور مدیران حل می‌شود، با جدیت برای رفع و حل مشکلات در آن منطقه حضور خواهیم یافت.

به گفته بازوند، بخش‌های بیلوار و سرفیروزآباد از مزایای مناطق جنگی برخوردار می‌شوند و این مصوبه لازم الاجرا است.

کد خبر 468351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha