شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال یکهزار و ۸۴۷ گزارش مردمی برای شکایت از تخلف واحدهای صنفی توسط سامانه ۱۲۴ دریافت شده است.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا صفی خانی شنبه ۱۶ آذر با بیان این مطلب افزود: از این تعداد گزارش مردمی، یکهزار و ۴۶۵ مورد در حوزه کالا و ۳۸۲ مورد خدمات بوده  که تاکنون گزارش بازرسی ۴۴۲ مورد تهیه شده است.

وی ادامه داد:‌ ۴۴۱ مورد گزارش مردمی که بازرسی آنها انجام شده در دست بررسی است و تاکنون رضایت ۸۴ مشتری جلب شده است.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه سال گذشته یکهزار و ۴۹۱ گزارش مردمی در ستاد ۱۲۴ دریافت شد که از این تعداد یکهزار و ۱۸۱ فقره در حوزه کالا و ۳۱۰ مورد در بخش خدمات بود که ۱۳۱ مورد موفق به جلب رضایت شاکیان شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: هشت ماهه امسال ۷۱ هزار و ۲۲۵ بازرسی از بازار انجام شده که نسبت به ۵۳ هزار و ۳۱۰ فقره مدت مشابه سال گذشته، ۳۳.۶ درصد رشد داشته است.

صفی خانی تعداد پرونده های تخلفاتی امسال و سال گذشته را به ترتیب سه هزار و ۹۹۶، و سه هزار و ۸۹۶ فقره برشمرد و گفت: ارزش ریالی پرونده ها از حدود ۶۰ میلیارد تومان در سال گذشته، اکنون به بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان رسیده و رشد ۷۰ درصدی دارد.

وی تاکید کرد:‌ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

کد خبر 468337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha