رئیس آموزش و پرورش بندرانزلی با تاکید بر اینکه تقریبا همه مدارس شهری و روستایی انزلی دارای سیستم گرمایش از طریق شوفاژ و دارای موتورخانه هستند، گفت: بخاری نفتی در هیچ‌کدام از مدارس شهری و روستایی نداریم.

سیستم گرمایشی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیدحسین دریابکی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴۶ مدرسه تحت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی، گیلان در زمینه تحصیل دانش‌آموزان فعالیت دارند و با توجه به فرارسیدن فصل سرما تمهیدات لازم برای گرمایش همه کلاس‌های درس و ایجاد محیط مناسب آموزشی در مناطق شهری و روستایی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه تقریبا همه مدارس شهری و روستایی انزلی دارای سیستم گرمایش از طریق شوفاژ و دارای موتورخانه هستند، گفت: ۹ مدرسه در سطح شهرستان وجود داشت که با سیستم گرمایشی بخاری گازی در فصل زمستان محیط تحصیل را برای حضور دانش‌آموزان آماده کرده بود که از این تعداد دو مدرسه به همت سازمان نوسازی مدارس استان تجهیز و تبدیل به گرمایش از طریق شوفاژ شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه بخاری نفتی در هیچکدام از مدارس شهری و روستایی نداریم، یادآور شد: بندرانزلی جزو شهرستان‌هایی است که از سیستم گرمایشی خوب مدارس برخوردار است.

دریابکی ادامه داد: با توجه به نوع آب و هوای منطقه انزلی سیستم های گرمایش شوفاژ خیلی سریع پوسیده می‌شوند که این مسئله نیز مورد توجه قرار دارد و در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام خواهد شد تا در فصل‌های پاییز و زمستان شاهد سرد شدن کلاس‌های درس و به وجود آمدن مشکل برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نباشیم.

وی با بیان این‌که امسال دو مدرسه دارای مشکل در زمینه فرسودگی تجهیزات گرمایشی بودند، عنوان کرد: به همت سازمان نوسازی مدارس استان و استفاده از ظرفیت خیرین و با کمک یکی از اولیای دانش‌آموزان، سیستم گرمایشی این مدارس نیز تجهیز و به شوفاژ مجهز شد.

رئیس مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی با تاکید بر اینکه طی چند سال اخیر خوشبختانه هیچ حادثه‌ای در خصوص سیستم گرمایشی کلاس‌های درس در مناطق شهری و روستایی شهرستان نداشتیم، خاطرنشان کرد: سیستم موتورخانه حادثه‌ساز نیست و با انجام اقدامات لازم در فصل سرد سال، همه کلاس‌ها در شهرستان انزلی گرم هستند.

کد خبر 468336
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha