عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب اضطراری مسکن مهر پردیسان صبح شنبه ۱۶ آذر با حضور استاندار قم آغاز شد.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب اضطراری مسکن مهر پردیسان صبح امروز با حضور بهرام سرمست استاندار قم آغاز شد.

صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این مراسم گفت: با توجه به مشکلات ۴۰ هزار واحد مسکن مهر پردیسان، فاضلاب ۲۷ هزار واحد پیش از این به شبکه فاضلاب متصل شده بودند، اما به علت قطر کم لوله‌های این مسیر عملیات تعویض ۴ کیلومتر از این شبکه امروز آغاز شد.

او افزود: در این طرح اضطراری، لوله‌هایی به قطر ۱۲۰۰ میلی متر جایگزین خواهد شد و انتظار داریم طبق برنامه در مدت ۶ ماه این طرح را به پایان برسانیم. اعتبار اجرای این طرح را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد با اجرای این طرح فاضلاب مسکن مهر پردیسان به صورت موقت به تصفیه خانه‌های فعلی قم منتقل میشود.

صادق‌پور افزود: دفع فاضلاب این منطقه نیاز به احداث تصفیه خانه دائمی در پردیسان دارد که مشکل زمین اختصاص یافته به احداث تصفیه خانه حل شده است و پیش بینی میکنیم بودجه مورد نیاز در سال آینده یا سال بعد ازآن تامین شود.

او گفت: سیزده هزار واحد باقی مانده مسکن مهر از چهل هزار واحد موجود با ساخت تصفیه خانه جدید به شبکه فاضلاب متصل خواهند شد.

کد خبر 468323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha