رئیس دانشکده پیام نور مرکز خلخال گفت: مجوز لازم برای ایجاد تحصیلات تکمیلی و راه‌اندازی ۲ رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه اخذ شد.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امیرعلی فرهنگ در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور خلخال در استان اردبیل افزود: مجوز لازم برای ایجاد رشته‌های تحصیلی اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد از سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور اخذ شده و با نهایی شدن این مجوز در وزارت علوم و آموزش عالی زمینه برای پذیرش دانشجو در این رشته‌ها بزودی فراهم خواهد شد.

او اظهارداشت: هم‌اکنون بیش از ۹۰۰ دانشجو در ۲۴ رشته تحصیلی کارشناسی در دانشگاه پیام نور خلخال مشغول تحصیل هستند و با راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین رشته‌های دیگر تعداد دانشجویان این مرکز آموزش علمی افزایش می‌یابد.

وی از راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه پیام نور خلخال خبر داد و افزود: این مرکز در راستای ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات بین دانشگاه و مراکز صنعتی، خدماتی و نهادهای دولتی در زمینه فرصت‌های شغلی موجود و آینده و شناسایی و اطلاع‌رسانی و انجام مشاوره و هدایت دانش‌آموختگان به سوی کارآفرینی و تعاون راه‌اندازی شده است.

او بیان‌کرد: با راه‌اندازی این مرکز دانشجویان دانشگاه پیام نور خلخال از آموزش‌های مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان بهره‌مند شده و در حین تحصیل مهارت لازم را برای کارآفرینی پس از پایان دوران تحصیل یاد می‌گیرند.

وی همچنین راه‌اندازی مرکز آموزش‌های آزاد و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی سپاه خلخال با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای اقتصاد مقاومتی و همچنین تسهیلات بانکی به دانشجویان را از جمله اقدامات انجام شده در سال تحصیلی جاری در دانشگاه پیام نور خلخال ذکر کرد.

کد خبر 468297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha