شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

یک کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: متأسفانه خصوصی‌سازی تئاتر یکی از چالش‌هایی است که به نابودی و بی‌رونقی تئاتر دامن زده است.

شلمرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ‌ «محمدرضا چاپاریان» بازیگر و کارگردان تئاتر که این روزها نمایش کودک «شلمرود و دردسرهای مجازی» را پس از ۲۰ سال دوری از کار کودک به صحنه برده است، گفت:‌ این نمایش را یک ماه در سالن سینما کانون قدس شهرک غرب به صحنه بردیم و تا ۹ دی ماه تمدید شده است.

وی در ادامه افزود: در دنیای امروز اغلب کودکان ما درگیر بازی‌های رایانه‌ای و دنیای مجازی شده‌اند و فرصت باهم بودن را از دست می‌دهند. سامان قصه شلمرود درگیر این موضوع می‌شود و در بند دیو بازی‌های رایانه‌ای اسیر می‌شود. چاپاریان افزود: من آخرین نمایشنامه‌ام ۲۰ سال پیش در حوزه کودک اجرا شد اما در این دوران کارهای دیگری هم داشته‌ام.  وی، بازخورد بچه‌ها و پدر و مادرها را خیلی خوب دانست و گفت: خیلی کم پیش آمد که حین اجرا پدر و مادرها کمتر به کار توجه کنند و فقط بچه‌ها از نمایش لذت ببرند.

چاپاریان درباره وضعیت کلی اجرای نمایش‌ها، گفت: سالن‌های خصوصی مثل قارچ رشد کرده‌اند هر چند که محدودیت سالن‌های دولتی باعث شده که عده‌ای مجبور شوند به سوی سالن‌های بخش خصوصی بروند اما به دلیل وضعیت مالی اغلب گروه‌ها نمی‌توانند هزینه‌های گزاف سالن را متحمل شوند.  نویسنده این نمایش علی شاه صفی، بازنویسی متن و کارگردان: محمدرضا چاپاریان، بازیگران: پانته‌آ یزدی، نکیسا صمدی، عاطفه مهدوی، محمدزحمتکش، پریسا شاملو جانی، پانته‌آ خادمی، مریم مرادی، ویدا منصوری هستند. این نمایش روزهای چهالرشنبه، پنجشنبه و جمعه، ساعت ۱۷:۴۵ در شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار ایران زمین، سینما کانون قدس رو صحنه می‌رود 

کد خبر 468281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha