رافائل نادال اسطوره اسپانیایی تنیس به انتقادهای شهردار شهر ماناکور، شهری که آکادمی تنیس او در آن واقع شده پاسخ داد و نامه سرگشاده‌ای در این باره منتشر کرد.

نادال 833

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه بعد از انتقادهایی که شهردار شهر ماناکور از رافائل نادال، اسطوره تنیس اسپانیا کرده و مدعی شده بود نادال هم درباره فعالیت های آکادمی تنیسش در این شهر و هم به خاطر قایقش که در بندرگاه پورتو کریستو در این شهر لنگر انداخته، با امتیازهایی روبرو است که به راحتی در اختیار دیگران قرار نمی‌گیرد، نادال با انتشار یک نامه سرگشاده به این انتقادها واکنش نشان داد.

نادال در نامه سرگشاده خود این ادعا که در رابطه با فعالیتهای آکادمی تنیس خود و همینطور در مورد لنگر انداختن قایق تفریحی‌اش در بندرگاه پورتو کریستو، رانتی دریافت کرده یا مقامات شهرداری یا دولتی با او به صورتی ویژه و متفاوت با دیگران برخورد کرده‌اند را تکذیب کرد.

نادال در این نامه سرگشاده نوشت:" من هم مثل هر فرد دیگری از اینکه با حملات غیرموجه و اتهام‌های نادرست مواجه شوم ناراحت می‌شوم. تنها چیزی که آنها می‌خواهند لکه‌دار کردن نام من است".

لحن تند اسطوره تنیس اسپانیا در این نامه سرگشاده رسانه‌های اسپانیایی را متعجب کرده و به نظر می‌رسد آنها انتظار نداشته‌اند که نادال نسبت به انتقادهایی در این سطح چنین واکنش تندی نشان بدهد.

نادال در ادامه نوشت:" می‌توانم درباره مسائل دیگری شبیه به این هم صحبت کنم ولی مدتها است که ساکت بوده‌ام چون دلم نمی‌خواهد در چنین بحثها و درگیری‌هایی شرکت کنم. فقط می‌خواهم بگویم که ناراحت و ناامید شده‌ام".

میکل اولیور، شهردار ماناکور ادعا کرده بود که نادال بدون اینکه در این شهر زندگی کند از مواهب این شهر به صورت ممتاز استفاده می‌کند. این ادعاها البته عجیب به نظر می‌رسد چرا که نادال چندین بار به شهرداری ماناکور کمک کرده و به خصوص بعد از سیل فاجعه‌باری که در سال ۲۰۱۸ در این شهر براه افتاد کمک‌های او نقش مهمی در کمک به حادثه‌دیدگان داشت.

نادال در نامه خود اشاره می‌کند که می‌توانسته آکادمی تنیس خود را در هر شهر دیگری در اسپانیا دایر کند، شهرهایی که امکانات بهتری هم در اختیارش می‌گذاشتند ولی او تصمیم گرفته این شهر را انتخاب کند. نادل در ادامه می‌نویسد:" ما را متهم کرده‌اند که مالیات یا هزینه جمع‌آوری زباله آکادمی را نپرداخته‌ایم. اتهامی که سراسر دروغ است".

کد خبر 468233

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha