شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: گمرک این شهرستان تمام ویژگی‌های تبدیل به اداره کل را دارد و بزودی این مهم محقق خواهد شد.

گمرک بیله سوار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن قبادی شنبه ۱۶ آذر در حاشیه مذاکره هیاتی از  گمرک ایران با گمرک جمهوری آذربایجان افزود: طی بازدیدی که مسوولان و کارشناسان سازمان امور اداری استخدامی و گمرک جمهوری اسلامی ایران از گمرک بیله‌سوار در استان اردبیل داشتند، این مجموعه را به خوبی ارزیابی کرده و برای توسعه آن برنامه‌های لازم پیش‌بینی شد.

وی بیان کرد: تمام ویژگی‌هایی که گمرک باید داشته باشد در گمرک بیل‌ سوار فراهم بوده و این گمرک آمادگی ارتقا به اداره کل گمرک را دارد.

قبادی با اشاره به اینکه بحث ارتقای گمرک بیله‌سوار از چند سال گذشته پیگیری می‌شود، ادامه داد: منطقه مغان از ظرفیت و پتانسیل‌های ویژه‌ای در حوزه کشاورزی و دامپروری و صنایع تبدیلی و هم در حوزه خدمات بازرگانی  برخوردار  بوده و ضرورت توسعه  گمرک و تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن ضروری است.

قبادی افزود: گمرک بیله سوار در حال حاضر ۷۲ نیرو دارد و امیدواریم در کنار ارتقای گمرک جذب نیرو نیز افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، هیات  امور ساختارهای سازمان امور اداری و استخدامی کشور  و مسوولانی از گمرک ایران از بخش های مختلف گمرک بیله سوار ایران و جمهوری آذربایجان  بازدید کرده و با مسوولان آذری در باره همکاری‌های مشترک به تبادل نظر پرداختند.

گمرک بیله‌سوار جمهوری آذربایجان ستاد نظارت گمرکات جنوب آذربایجان بوده و بیش از ۱۰۰ نفر نیرو دارد.

شهرستان بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است، تنها گمرک بین‌المللی استان اردبیل در این شهرستان واقع است.

کد خبر 468221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha