مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

مربی تیم راگبی استان قم از برگزاری اولین دوره لیگ راگبی استان قم به منظور توسعه این رشته ورزشی و شناسایی استعدادها خبر داد.

راگبي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسن حیدرزاده با بیان این مطلب گفت: به منظور توسعه رشته راگبی در قم و شناسایی استعدادهای این رشته مدال آور و موفق و رو به رشد در ورزش ایران، اولین دوره لیگ راگبی استان قم تشکیل و فعال شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۶ تیم حضور دارند و برگزاری این رقابت‌ها، انگیزه زیادی برای ورزشکاران جوان تازه وارد به این رشته خواهد بود و از سوی دیگر دست ما را برای انتخاب برترین‌ها برای تیم راگبی استان قم در سطوح کشوری بازتر می‌کند.

مربی تیم راگبی استان قم گفت: در بازی‌های مقدماتی که دوره‌ای برگزار شد  تیم مجتمع ورزشی ثامن با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ مقابل لوازم خانگی موسوی برنده شد و در بازی دوم تیم مارال ستاره موفق شد با نتیجه ۲۱ بر ۷ از سد هیئت انجمن‌های ورزشی عبور کند.

حیدرزاده تصریح کرد: در آخرین بازی روز جمعه نیز تیم ریبانداسپورت با نتیجه ۱۲ بر ۷  تیم استخر نور را شکست داد و این مسابقات همچنان تا تعیین تیم‌های برتر ادامه خواهد داشت ضمن این که داشته‌های انسانی تیم‌ها را با دقت زیر نظر داریم.

وی در پایان ادامه داد: تیم راگبی استان قم در رده‌های سنی پایه یکی از تیم‌های برتر و قدرتمند کشور است و استان قم در زمینه پرورش بازیکنان مؤثر و کارآزموده یکی از استان‌های پیشرو به شمار می‌رود و چنین موفقیتی از دل کار سخت در میان کمبود امکانات به دست آمده است.

کد خبر 468198

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha