روزنامه کوریره دلو اسپورت قبل از دیدار حساس تیم‌های فوتبال رم و اینتر در سری آ ایتالیا به نژادپرستی در فوتبال این کشور متهم و با واکنش شدید سرمربی منچستر یونایتد مواجه شد.

لوكاكو - اسمالينگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، روزنامه معروف کوریره دلو اسپورت ایتالیا قبل از دیدار حساس تیم‌های فوتبال رم و اینتر (۰ - ۰) در هفته ۱۵ سری آ ایتالیا که به نوعی جدال دو بازیکن سابق منچستر یونایتد نیز بود، تیتر و روی جلد خود را به این مسابقه اختصاص داد و با انتشار عکسی از دو بازیکن این تیم‌ها با دیدی نژادپرستانه به این مسابقه پرداخت.

این روزنامه با چاپ عکس دو بازیکن سیاه پوست این تیم، روملو لوکاکو از اینتر و کریس اسمالینگ از رم، با تیتر عجیب «جمعه سیاه» به استقبال این مسابقه رفت.

هر چند سردبیر این روزنامه به دفاع از تیترش پرداخت و گفت هدف این روزنامه توهین به رنگ سیاه این دو بازیکن نبوده است، اما باشگاه‌های میلان، اینتر و رم به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند و حتی این روزنامه را در لیست تحریم خود قرار دادند.

در همین حال سوسلشر، سرمربی منچستریونایتد در جریان صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیتی در لیگ برتر انگلیس به این موضوع واکنش شدیدی نشان داد و با لحنی عصبانی گفت: شما وقتی مقاله را ببینید با خود می‌گویید، مگر چنین چیزی ممکن است؟ به نظرم این بدترین تیتر و صفحه‌ای است که من تا الان دیده‌ام.

اسمالینگ برای رم فوق‌العاده بوده است. او توانسته تاثیر زیادی روی این تیم بگذارد. او دارد با یک فرهنگ جدید آشنا می‌شود. من نمی‌توانم او را در چنین شرایطی ببینم، او باید دوباره به منچستر برگردد.

سولسشر که به شدت از تیتر این روزنامه ناراحت و عصبانی بود، به صورت مستقیم به خبرنگاران گفت: کریس اسمالینگ تابستان آینده از رم به منچستر برمی‌گردد، زیرا پسری است که نمی‌تواند با این شرایط کار کند. من خیلی خوشحال خواهم شد، چون دوباره او را خواهم دید.

کد خبر 468194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha