شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
۰ نفر

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: ۴ هزار و ۹۰۰ نفر در صف دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در استان هستند.

وام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بیژن مقدم بیرانوند امروز با اشاره به وضعیت اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج در لرستان، اظهار کرد: مجموع اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج بانک‌های دولتی و خصوصی لرستان از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار، ۵ هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال پرداخت شده، ضمن اینکه درصد پرداختی بانک‌های استان نسبت به اعتبار مصوب ۵۵.۶ درصد است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان، تعداد متقاضی در صف تسهیلات ازدواج در استان را ۴ هزار و ۹۰۰ نفر بیان کرد.

مقدم بیرانوند با اشاره به اعتبار مصوب ۱۰ هزار و ۴۷ میلیارد ریالی بانک‌های دولتی استان برای تسهیلات ازدواج، افزود: از این میزان تاکنون ۵ هزار و ۶۳۷ میلیارد ریال به زوج‌های استان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: درصد پرداختی بانک‌های دولتی نسبت به اعتبار مصوب ۵۶.۱ است و ۴ هزار و ۷۷۳ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج از این بانک‌ها هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان همچنین کل اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج در بانک‌های خصوصی استان را ۲۶۶ میلیارد ریال خواند و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۹۷ میلیارد ریال از سوی بانک‌های خصوصی استان به زوج‌های جوان پرداخت شده، ضمن اینکه ۱۲۷ نفر متقاضی در صف این‌ بانک‌ها هستند.

مقدم بیرانوند بیان داشت: در میان بانک‌های دولتی و خصوصی لرستان، بانک ملی با درصد پردختی بیش از ۹۰ درصد بیشترین پرداختی را در استان داشته و رتبه نخست را در لرستان و کشور نیز دارا است.

وی، به عملکرد برخی بانک‌های خصوصی و دولتی استان در جهت پرداخت نکردن تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی بانک‌ها و موسسات حتی یک ریال پرداختی قرض‌الحسنه ازدواج ندارند که بایستی این موضوع از سوی مدیران در مرکز پیگیری شود.

کد خبر 468153

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha