معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی هلال احمر از ۲۰ آذر در کرمانشاه خبر داد.

هلال اهمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، اظهار کرد: طرح زمستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت و به طرح نوروزی متصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح چهار هزار نفر روز نیرو پای کار خواهند بود و در زمینه امداد و نجات خصوصا کمک به خودروهای گرفتار در برف و امدادرسانی در حوادث فعالیت دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام پایگاه‌های هلال احمر نیز در این ایام آماده و مجهز است، یادآور شد: این پایگاه‌ها شامل ۱۳ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت و ۱۵ پایگاه شهری است.

شفیعی اضافه کرد: در این ایام دو پایگاه امداد کوهستان و پایگاه امداد هوایی هلال احمر نیز آماده است.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، در طرح زمستانی هلال احمر از ظرفیت تیم‌های واکنش سریع نیز استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر امدادرسانی به خودروها و آسیب دیدگان، در قالب این طرح خدمات دیگری از جمله توزیع بسته غذایی، اسکان اضطراری و ... نیز برای مسافران در نظر گرفته می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به این‌که در روزهای زمستانی خصوصا ایامی که بارش برف و باران را داریم خود رانندگان نیز باید نکات ایمنی را در جاده‌ها رعایت کنند، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله لباس گرم، زنجیرچرخ و ... را ضروری دانست.

کد خبر 468151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha