هافبک کریستال پالاس که در یک شب ۴۶ هزار پوند در قمار از دست داده بود، اعتیاد خود را کنار گذاشت.

اندورس تاون‌سند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اندروس تاون‌سند، هافبک کریستال پالاس گفته که دچار مشکل اعتیاد به قمار بوده و توانسته این اعتیاد را کنار بگذارد. او در این مورد گفت: «یک بار ۴۶ هزار پوند را از طریق گوشی‌ام از دست دادم. پس از آن برای دوری از این اعتیاد نزد پزشک رفتم. این کار نه‌ تنها دوران فوتبالی من را نجات داد، بلکه باعث شد زندگی‌ام به عنوان یک فرد هم نجات پیدا کند. من با روانشناس صحبت کردم و این فرصت برایم عالی بود.»

تاون‌سند گفت که برادر ناتنی‌اش الگوی او بوده و در ۱۸ سالگی در یک سانحه رانندگی جان باخته است: «از دست دادن برادرم باعث نشد سخت‌تر تلاش کنم. باعث نشد گل‌های بیشتری بزنم. فقط به معنای درد و بدبختی بود. من هر روز دلم برایش تنگ می‌شد و هنوز هم می‌شود.»

او در بخش پایانی صحبت‌هایش افزود: «زمانی که اتحادیه فوتبال برایم پرونده ساخت و دریافتم که ممکن است از فوتبال محروم شوم، به واقعیت برگشتم. ممنونم که اتحادیه فوتبال دریافت که هدف شریرانه‌ای نداشته‌ام و تنها پسر احمقی بودم که اشتباه کرده است. آنها ۱۲ ماه من را محروم کردند که بیشتر آن تعلیقی بود. من هم به سراغ روانشناس رفتم. این موضوع نه ‌تنها فوتبالم را، که زندگی‌ام را هم نجات داد.»

کد خبر 468146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha