پیر امریک اوبامیانگ در دقایق پایانی دیدار آرسنال برابر برایتن برای استفاده کردن از سرویس بهداشتی به رختکن رفت و دوباره به زمین بازگشت.

لونبرگ- اوباميانگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، بازی پنجشنبه‌شب (۱۴ آذر) آرسنال مقابل برایتون با باخت ۲-۱ توپچی‌ها در خانه همراه بود اما در جریان این بازی و در دقایق پایانی مسابقه اتفاقی رخ داد که کمتر در دنیای فوتبال دیده شده است. اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال با بهره‌گیری از کند شدن روند بازی، سریع از زمین مسابقه خارج شد و خودش را به تونل رختکن رساند تا به دستشویی برود.

گرچه هنگام ورود اوبامیانگ به رختکن کسی او را ندید اما در حال ورود به زمین چمن از تونل رختکن فردی لیونبرگ، سرمربی موقت آرسنال مهاجم خود را دید و با تعجب نگاهش کرد. اوبامیانگ که از مهره‌های کلیدی آرسنال در این فصل است، در حالی که تیمش با یک گل از مهمان عقب بود، به دستشویی رفت و البته دقایقی بعد بسیار سریع به زمین بازگشت؛ انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

این اتفاق عجیب و غیرمنتظره با اظهار نظرهای مختلف در دنیای فوتبال روبرو شده و البته انتقادهای زیادی را هم نسبت به رفتار عجیب اوبامیانگ به همراه داشته است.

آرسنال در حال حاضر تنها ۵ امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد و مدت‌هاست که نمی‌تواند به نتایج قابل قبول دست یابد.

کد خبر 468133

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha