جهانگیری در توئتیر خود نوشت: همه ما مسئولان وظیفه داریم ضمن ترمیم و جبران رنج‌ها و خسارت‌ها، برای رفع نگرانی‌های جامعه و ‌تقویت سرمایه اجتماعی و افق گشایی برای آینده ای بهتر بکوشیم و سازوکارهای لازم را برای اعمال حق اعتراض مردم تمهیدکنیم.

جهانگيري

به گزارش همشهری آنلاین، اسحاق جهانگیری امروز جمعه، ۱۵ آذر، در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره روز دانشجو در حساب توئیتری خود نوشت: فردا روز دانشجو است؛ روزی که یادآور مسئولیت تاریخی یک نسل آگاه و تاثیرگذار است. این روز که تعلق به همه دانشجویان عزیز کشورمان دارد، گرامی باد.

وی با بیان اینکه «امسال دانشجویان ما در شرایطی خاص به استقبال این روز می‌روند که کشور روزهای تلخی را سپری کرده است» افزود: « همه ما همچنان متاثر از حوادث اخیر هستیم که خسارت‌های ناگوار مادی و معنوی به جا گذاشت و عمیقا متاسف از جان باختن جمعی از مردم و حافظین امنیت.»

معاون اول رییس جمهوری نوشت: «همه ما مسئولان در قوای سه گانه و نخبگان کشور وظیفه داریم ضمن ترمیم و جبران رنج‌ها و خسارت‌ها، برای رفع نگرانی‌های جامعه و  تقویت سرمایه اجتماعی و افق گشایی برای آینده ای بهتر بکوشیم و سازوکارهای لازم را برای اعمال حق اعتراض مردم تمهیدکنیم.»

کد خبر 468117

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha