افراد بسیاری برای کاهش وزن تلاش می‌کنند و کالری‌های مصرفی و کالری‌هایی را که می‌سوزانند به دقت حساب می‌کنند، اما نمی‌توانند وزن کم کنند. اگر با وجود رژیم غذایی لاغر نمی‌شوید، این مطلب را بخوانید.

رژیم - تغذیه - تناسب اندام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دکتر توماس چی از دانشگاه سانفرانسیسکو، معتقد است که اگر فرد به اندازه کافی آب ننوشد، پیروی کورکورانه از رژیم غذایی به خلاص شدن از وزن اضافی کمکی نخواهد کرد.

۱۱نسخه از ۱۱ کشور برای تناسب اندام

افرادی که وزن کم می‌کنند، توجه زیادی به رژیم غذایی می‌کنند، در حالی که نوشیدن روزانه آب ضروری‌تر از رژیم لاغری است. علاوه بر این، تعادل آب برای بدن بسیار مهم است، اگر بدن را به سمت کم‌آبی بیاورید، مشکلات زیادی ازجمله اضافه وزن خواهید داشت.

پزشک دیگری، نیکت سونپال، یک درمانگر و متخصص گوارش در نیویورک نیز معتقد است که نوشیدن منظم آب به اندازه حفظ رژیم غذایی سالم مهم است. واقعیت این است که گاهی اوقات مردم عطش را با گرسنگی اشتباه می‌گیرند و زمانی را که نوشیدن یک لیوان آب کافی است با گرسنگی اشتباه می‌گیرند.

۷ باور نادرست در مورد چاقی

گزینه ایده‌آل‌ برای مقابله با وزن اضافی یک برنامه ویژه است که طبق میزان آب، چربی، ماهیچه‌های بدن رژیم غذایی و مجموعه‌ای از تمرین‌های ورزشی انتخاب می‌شود.

کد خبر 468090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha