اقدام تحسین برانگیز هواداران استقلال و جمع آوری زباله‌ها پس از دیدار فوتبال با شهر خودرو موجب شد تا سعید محمودی از این حرکت فرهنگی و محیط زیستی از هواداران استقلال تقدیر کند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید محمودی، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران، در این خصوص با اشاره بر اینکه باشگاه‌ها و  ورزشگاه‌های ما یک مکان فرهنگی-ورزشی محسوب می شود و تقویت اقدامات فرهنگی در برگزاری مسابقات ارزشمند است، گفت: اقدام هوادارن تیم استقلال تهران در جمع آوری زباله‌ها در پایان بازی بیانگر فرهنگ بالا و اخلاق مداری این تماشاگران بود.

وی با تاکید بر تجارب جهانی در بسیاری از اماکن ورزشی پیشرفته دنیا، افزود: بطور کلی مدیریت زباله‌ها در هر جا و مکانی ضروریست و ورزشگاه‌ها نیز از این امر مستثنی نیستند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در این زمینه نیازمند کار بیشتر و فرهنگ‌سازی افزونتر هستیم، تصریح کرد: سابقه نشان داده که هر جاکه یک حرکت فرهنگی بطور خودجوش از سمت خود مردم آغاز و پیگیری شده، اثربخشی بیشتری داشته است.

محمودی ادامه داد: البته بطور حتم این حرکت های خودجوش نیاز به تقویت و کمک از سوی مسئولین دارد.  

وی در پایان گفت: این اقدام هواداران استقلال جای تقدیر داشته و بیانگر این است که محیط زیست متعلق به همه ماست و همه ما باید در حفظ آن کوشا باشیم.

کد خبر 468051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha