شهردار سقز علت حادثه آتش سوزی شب گذشته در یک تالار عروسی در شهر سقز را تشریح کرد.

حادثه سقز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان،  شب جمعه و به دنبال انفجار کپسول گاز مایع ۱۱ نفر در یک تالار عروسی جان خود را از دست دادند.

در جریان این حادثه بیش از ۴۰ نفر نیز زخمی شدند که اسامی افراد کشته شده به شرح زیر است:

۱- مونا حسن پور ۳ ساله

۲- منیجه رحمانی ۴۵ ساله

۳- ماهان بهرامی ۵ ساله

۴- آرشام رسولی ۴ ساله

۵- شریف رضایی ۷۰ ساله

۶- سوژین قادرزاده ۵ ساله

۷- هژین ۴سالە

۸- سعادت علیزاده

۹- عایشه محمودی

۱۰- هاجر پسندی

در حال حاضر هویت یکی از جسدها نیز تعیین نشده‌است.

چیا صالحی بابامیری، شهردار سقز در این خصوص اظهار داشت: حادثه در تالار مانگه شو در شهر سقز روی داد و در اولین تماس نیروهای پلیس و افراد یکی از اکیپ‌های آتش نشانی که نزدیک محل حادثه بود به آنجا اعزام شد.

او ادامه داد: در مدت زمان کمتر از دو دقیقه نخستین اکیپ آتش نشانی سقز در محل حضور پیدا کرد و در ادامه نیز اکیپ‌های دیگری آتش نشانی به محل حادثه نیز اعزام شدند.

صالحی بابامیری بیان کرد: متاسفانه ازدحام شدید جمعیت و همچنین حضور ماشین‌های مختلف باعث شد تا روند امداد رسانی با مشکل مواجه شود و به همین دلیل تلاش‌های جدی  و امداد رسانی صورت گرفت.

شهردار سقز با اشاره به دلیل اصلی وقوع این حادثه، گفت: انفجار کپسول گاز مایع باعث ترس افراد شده و  تمامی حاضران در تالار نیز به سمت درب خروجی هجوم آوردند.

او افزود: این هجوم افراد به دلیل ترس از آتش سوزی بیشتر، باعث شد تا افراد زیر دست و پا مانده و  در نهایت ۱۱ نفر کشته و بیش از ۴۰ نفر زخمی شدند.

صالحی بابامیری یادآور شد: یکی از انتظارات ما در این گونه حوادث رعایت مسائل ایمنی و همچنین حفظ آرامش برای مدیریت مسئله است.

او وقوع این حادثه را به مردم شهرستان سقز تسلیت گفت و اظهار داشت: تمامی نیروهای امدادی و آتش نشانی سقز تمامی تلاش خود را برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان انجام دادند.

کد خبر 468038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha