مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام‌نویسی از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش بدون مسکن این استان از پنج‌شنبه ۱۴ آذر و هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

مسکن

به گزارش همشری‌آنلاین، هادی زارع‌پور روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نام‌نویسی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ملی به نشانی maskan.medu.ir انجام می‌شود.  

وی بدون اشاره به زمان پایان این نام نویسی، افزود: معلمان و کارکنان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریع‌تر با ورود به این سامانه ملی نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نام نویسی شامل معلمان و کارکنان بازنشسته آموزش و پرورش استان نیز می شود.

زارع‌پور عنوان کرد: مهم‌ترین شرایط این نام‌نویسی شامل نداشتن زمین و مسکن و دریافت نکردن تسهیلات خرید یا ساخت مسکن در سال های گذشته است.

وی ابراز داشت: متقاضیان این نام‌نویسی در کهگیلویه و بویراحمد باید متأهل، سرپرست خانوار یا زن خودسرپرست بوده و حداقل ۳۵ سال سن داشته‌باشند.

زارع پور گفت: اولویت این نام‌نویسی با زنان سرپرست خانوار، افراد رسمی، پیمانی و قراردادی با سابقه کار بالای ۲۰ سال، زوجین فرهنگی و بازنشستگان است.

بر اساس تفاهم ‌نامه منعقده بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و آموزش‌ و پرورش تأمین ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای کشور برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش بدون مسکن با اعلام نیاز وزارت آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت‌ها، منابع مالی و امکانات موجود این ۲ وزارتخانه هدف‌ گذاری شده است.

این تفاهم ‌نامه در هفت ماده تهیه، تدوین، تنظیم و از سوی وزیران راه و شهرسازی و آموزش و پرورش امضا شده و مدت اجرای آن نیز سه سال و تا آبان ماه ۱۴۰۱ است.

بیش از ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

کد خبر 468002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha