استاندار خراسان جنوبی، زیربنای توسعه را تکمیل زیرساخت‌ها برشمرد و گفت: مهم‌ترین نیاز ما در استان، تأمین و تکمیل زیرساخت‌ها در راستای کمک به صنعت است.

معتمدیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدصادق معتمدیان، پنج‌شنبه ۱۴ آذر در دیدار با معاون برق و انرژی وزارت نیرو با اشاره به نقش مدیران در توسعه گفت: برنامه‌ها باید در راستای تحقق سیاست‌های دولت و کمک به توسعه استان باشد.

وی با تأکید بر وضعیت خوب استان خراسان جنوبی در تولید برق خاطرنشان کرد: با اقدامات مناسبی که صورت گرفته ما در حال حاضر سه برابر نیاز استان تولید برق داریم.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی زیربنای توسعه را تکمیل زیرساخت‌ها برشمرد و ادامه داد: مهم‌ترین نیاز ما در استان، تأمین و تکمیل زیرساخت‌ها در راستای کمک به صنعت است.

معتمدیان پیگیری برای تأمین نیاز برق معادن را از اولویت‌های برنامه‌های استان خواند و تصریح کرد: در شهرستان نهبندان که قطب معدنی است، سرمایه گذاران در تامین برق مورد نیاز فعالیت معدنی خود با مشکل مواجهند.

وی افزود: برای رفع بخش‌هایی از این نیاز با شرکت ایمیدرو توافق نامه‌ای منعقد کرده‌ایم اما برای حصول نتیجه بهتر همراهی و مساعدت وزارت نیرو را درخواست داریم.

معتمدیان از ظرفیت بالقوه استان در انرژی‌های تجدیدپذیر گفت و وجود روزهای آفتابی فراوان و تونل‌های بادی را فرصت بسیار مغتنمی برای سرمایه گذاران برشمرد و بر توجه ویژه وزارت نیرو برای بهره برداری از این پتانسیل‌ها تأکید کرد.

همایون حائری، معاون برق و انرژی وزارت نیرو در این دیدار، با اشاره به ظرفیت‌های انسانی، اقلیمی و... استان، همجواری با افغانستان را فرصت مناسبی برای مشارکت و سرمایه گذاری عنوان کرد.

در پایان این دیدار، از زحمات " محمد ابراهیم شرکا" در مدت ۴ سال و نیم حضورش در شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر و " مهدی دادگر" به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شد.

کد خبر 467995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha