چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
۰ نفر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستاییان، عشایر و نهادهای حمایتی حدود ۲ سال گذشته در ازنا پرداخت شده است.

علی آشتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی آشتاب امروز ۱۳ آذر در جلسه کارگروه اشتغال ازنا افزود:‌ ۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر برای ایجاد ۲۴۶ فرصت شغلی به ۷۳ طرح  این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ‌همچنین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد خمینی (ره) و بهزیستی پنج میلیارد تومان به ۱۱۵ طرح اشتغالزا پرداخت  و ۱۳۳ فرصت شغلی ایجاد شد.

وی اظهار داشت:‌ یکی از برنامه‌های مهم دولت، اشتغال روستایی و عشایر مختص جوانان جویای کار است که با هدف رونق تولید و افزایش سهم استان از تخصیص های ملی در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: طرح یارانه دستمزد نیز فرصت مناسبی برای فعالان تولیدی و اقتصادی است که کارفرمایان می توانند با حفظ اشتغال موجود اقدام به جذب نیروی کار در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی و خدماتی کنند و از طرح حمایتی دولت از جمله معافیت های بیمه ای بهره مند شوند.

آشتاب گفت: یک‌هزار و ۱۵۶ طرح اشتغال روستایی استان با ظرفیت پنج هزار فرصت شغلی، موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و از زمان آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی طی ۲ سال گذشته تا کنون ۲۱۵ میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

کد خبر 467864

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha