سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به منظور کنترل و نظارت بر بازار، ۵۷ هزار و ۱۳۷ مورد بازرسی از واحد های صنفی، خدماتی و توزیعی استان انجام شده که در این بازرسی ها تعداد ۲ هزار و ۱۶۳ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل شده است.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سالار حسین پور روز چهارشنبه ۱۳ آذر  اظهار داشت: حسین پور اظهار داشت: این تعداد پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۵۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بود که برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی افزود: امسال همچنین ۲ هزار و ۹۳۸ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام شد که منجر به تشکیل ۳۰۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۲ میلیون و ۹۶۶ هزار ریال شد و برای رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد فرستاده شده است.

حسین پور عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد ۲ هزار و ۹۹۵ بازرسی انجام شده و ۳۸ فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۲۴۱ میلیون و ۵۰۵ هزار ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد پیش از آن گفته بود که هم اکنون با استفاده از توان نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی دستگاه های اجرایی دیگر گشت های مشترک به صورت شبانه روزی در حال انجام است و نوسان قیمت خاصی در بازارهای استان مشاهده نشده است.

استان ۷۲۳عزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران افزون بر ۲۵ هزار واحد صنفی تولیدی، خدماتی و توزیعی دارد.

کد خبر 467845

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha