حسین الله‌کرم، دبیر کل انصار حزب‌الله با حضور در وزارت کشور مجید فهمیده، برادر شهید حسین فهیمده را برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم همراهی و معرفی کرد.

الله کرم فهمیده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مجید فهمیده با بیان اینکه با نیروهای انقلابی و شورای وحدت گفت‌وگو داشته و ممکن است در لیست اصول‌گرایان قرار گیرد، گفت: در صورتی که در لیست قرار نگیرد از قم شهر زاده‌گاهش در انتخابات شرکت خواهد کرد. وی اولویت‌های مجلس یازدهم را فقرزدایی بیان کرد و با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: فقر را به زندان خواهیم انداخت، بیکاری را به اسیر خواهیم کرد.

حسین الله‌کرم هم در پاسخ به این پرسش که علت ثبت‌نام نکردنش در انتخابات مجلس شورای اسلامی چیست؟ گفت: به دو دلیل این کار را انجام ندادم. یکی موضوع گام دوم انقلاب است که رهبری آن را مطرح کردند تا کار به دست جوان‌ترها سپرده شود و من هم به شکل نمادین آقای مجید فهمیده برادر شهید محمدحسین فهمیده را برای ثبت‌نام همراهی کردم تا اولین گام نسل جوان در چهل سال دوم انقلاب اسلامی با حمایت نسل نخست انقلاب انجام شود.

از سوی دیگر، ایسنا گزارش داد که رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با بیان اینکه همچنان به موضوع کاندیداتوری فکر می‌کنم، اظهار کرد: اگر به این برسم که می‌توانم کاری برای مردم انجام دهم و کمکی بکنم حتماً وارد انتخابات می‌شوم.یکی از راه‌های مشخص شدن جایگاه مدیریتی افراد موضوع دعوت گروه‌هاست. الان یک یا دو لیست از من دعوت کردند که به نظرم کافی نیست. اگر در چند روز آینده دعوت‌ گروه‌ها و ائتلاف‌ها از من بیشتر شود ممکن است فکر کنم که از نظر مدیریتی من را قابل می‌دانند و آن وقت وارد انتخابات می‌شوم.

کد خبر 467819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha