چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: پس از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش ۷۲ درصدی تخلفات واحدهای صنفی استان هستیم.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فریبرز حسامی امروز با بیان این مطلب افزود: پس از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش ۷۲ درصدی تخلفات واحدهای صنفی استان هستیم.

وی بابیان اینکه طی این مدت تخلفات در واحدهای نانوایی ۶۶ رصد افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: متاسفانه سایر دستگاه‌های اجرایی استان معاونت بازرسی سازمان صمت و تعزیرات را در کنترل بازار کمک نمی‌کنند این در حالی است که بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار آن‌ها بایستی به صحنه بیایند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: در حوزه اعتبارات با مشکل روبرو هستیم به طوریکه در شرایط فعلی معاونت بازرسی با کمبود ماشین روبرو است.

حسامی تصریح کرد: برای رصد بهتر بازار سه عدد کانکس در میدان امام حسین (ع)، قلعه فلک و افلاک و پل شهدا خرم‌آباد نصب شده است و در این مکان‌ها مردم با مراجعه خود می‌توانند شکایت‌های خود را نسبت به واحدهای صنفی متخلف مطرح کنند.

وی بابیان اینکه این کانکس‌ها تهیه و نصب شده‌اند، خاطرنشان کرد: اما متاسفانه تشریفات اداری مانع وصل شدن برق و تلفن این اماکن شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به زودی بر اساس مصوبه دولت ۱۰۰ لیتر بنزین به نیسان بارها اختصاص داده می‌شود که با این اوضاع شاهد کاهش قیمت میوه و صیفی جات در سطح شهرها خواهیم بود.

کد خبر 467814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha