معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از پیشرفت ۷۵ درصدی اقدامات آبخیزداری در استان تهران خبر داد. 

آبخیزداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حمید رضا زکی زاده از پیشرفت ۷۵ درصدی اقدامات آبخیزداری در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: عملیات آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز شهرستان تهران از جمله حوزه آبخیز کن به پیشرفت صددرصدی رسیده است و در حوزه آبخیز وردیج - واریش نیز اقدامات آبخیزداری در حال انجام می‌باشد. 

زکی زاده گفت: پروژه‌های آبخیزداری که در قالب اقدامات مکانیکی و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و در حوزه‌های آبخیز استان تهران به مرحله اجرا در آمده به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی رسیده است. 

وی ادامه داد: در حوزه‌های آبخیز شهرستان شمیرانات اجرای پروژه‌های آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز سد لار، افجه و کند به پیشرفت صددرصدی رسیده است و در حوزه آبخیز سد لتیان این اقدامات از پیشرفت ۷۵ درصدی برخوردار است. 

معاون آبخیزداری استان تهران خاطر نشان کرد: در شهرستان فیروزکوه عملیات آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز اَرو، سله بن و جلیزجند از پیشرفت صددرصدی برخوردار شده است. 

زکی زاده تصریح کرد: اقدامات آبخیزداری در حوزه آبخیز سنگتراشان شهرستان ری به پیشرفت صددرصدی رسیده است. 
وی یادآور شد: عملیات آبخیزداری که در حوزه‌های آبخیز تار، آبعلی و سیاهرود شهرستان دماوند به مرحله اجرا درآمده است از پیشرفت صد درصدی برخوردار می‌باشد. 
 

کد خبر 467803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha