مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۰:۱۲
۰ نفر

سامانه اطلاع‌رسانی مؤسسه همشهری در ایام نوروز تعطیل نخواهد بود

هموطنان می‌توانند جدید‌ترین اخبار و اطلاعات را از بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی همشهری دریافت کنند.

رضا مقدسی قائم‌مقام مدیرمسئول همشهری با اعلام این خبر گفت: پایگاه خبری همشهری آنلاین به آدرس www.hamshahrionline.ir در تمام اوقات تعطیلات نوروزی فعال بوده و جدید‌ترین خبرهای ایران و جهان را به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند.

وی افزود: همشهری آنلاین همچنین اطلاعات جامع گردشگری درباره نقاط دیدنی، تفریحی و تاریخی تمام استان‌های کشور را در دسترس قرار داده که علاقه‌مندان با استفاده از این اطلاعات می‌توانند تعطیلات پربارتری را برای خود و خانواده‌‌شان رقم بزنند.

مقدسی همچنین به اطلاع‌رسانی از طریق سامانه الکترونیک همشهری اشاره کرد و افزود: در تعطیلات نوروزی آخرین و جدید‌ترین اخبار روز را علاوه بر انتشاربر روی نمایشگرهای شهری، برای اعضای شبکه اطلاع‌رسانی الکترونیک، از طریق پیامک (SMS) ارسال می‌کند.

وی یادآور شد: همچنین علاقه‌مندان به دریافت اخبار در تعطیلات نوروزی می‌توانند حداکثر تا ساعت 4 بعدازظهر روز چهارشنبه 29 اسفند با پیامک کلمه خبر یا Khabar به شماره300033 از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی از طریق پیامک در ایام نوروز رایگان است.

مقدسی همچنین یادآور شد: مؤسسه همشهری با هدف توسعه اطلاع‌رسانی در کشور در سال 86 موفق شد خدمات جدید‌تر و گسترده‌تری به هموطنان ارائه کند که از آن جمله می‌توان از انتشار همشهری مسافر (اطلاع‌رسانی در شبکه حمل‌ونقل تهران)، همشهری چهارفصل (اطلاع‌رسانی در میادین میوه و تره‌بار)و... ضمائم همشهری در تهران و گسترش ویژه‌نامه‌های استانی همشهری، نزدیک به 200 ضمیمه در هر ماه نام برد.

وی انتشار همشهری چاپ عصر را که در حال حاضر فقط در تهران چاپ و توزیع می‌شود اقدام دیگر مؤسسه همشهری در سال گذشته برشمرد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و رقابت تازه‌ای در فضای رسانه‌ای کشور به‌وجود آورد.

مقدسی، انتشار نیازمندی‌های کشوری همشهری و راه‌اندازی پایگاه اینترنتی نیازمندی‌ها، انتشار 47 عنوان کتاب همشهری همراه با روزنامه پنجشنبه‌ها با شمارگان 400 هزار جلد(در هفته) و راه‌اندازی 2 باشگاه خوانندگان و خبرنگاران همشهری را از عمده‌ترین اقدامات مؤسسه همشهری در سال 1386 اعلام کرد.

گفتنی است اولین شماره روزنامه همشهری روز چهارشنبه 14 فروردین 1387 منتشرمی‌شود.

کد خبر 46779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز