رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز وارد هفته سیزدهم می‌شود و بازی‌های این هفته تحت تاثیر دیدار مهم استقلال و شهر خودرو در ورزشگاه آزادی است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، فاصله نزدیک سپاهان، شهر خودرو، استقلال، پرسپولیس و فولاد در بالای جدول جذابیت بازی‌ها را در هفته‌های اخیر بیشتر کرده است. در بازی‌های امروز لیگ برتر فوتبال پارس جم در خانه میزبان ماشین‌سازی تبریز است و در تهران سایپا در شهر قدس با فولاد خوزستان دیدار می‌کند.

تیم فوتبال استقلال در دیدار با سپاهان عیار واقعی خود را نشان داد تا همه شایستگی  این تیم را تحسین کنند. از زمان حضور استراماچونی در این تیم بازیکنان با شرح وظایف خود در زمین بخوبی آشنا شده اند تا استقلال به وحدت تاکتیکی برسد. تنها خبر نگران کننده برای این تیم دربازی مقابل شهر خودرو غیبت احتمالی دیاباته به دلیل مصدومیت است.او در تمرین رو گذشته آبی ها آسیب دید.

استقلال در این بازی در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو است و بدون شک هوادران در بازی‌های خانگی این تیم را تنها نخواهند گذاشت. در آن سوی میدان شهر خودرو با یحیی گل محمدی نتایج درخشانی به دست آورده و امسال از مدعیان به شمار می‌رود. در این دیدار سروش رفیعی هافبک طراح شهر خودرو به دلیل محرومیت غایب است و این موضوع می‌تواند روی کیفیت بازی خط میانی این تیم تاثیر بگذارد. در جدول رده بندی شهر خودرو با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول و استقلال با ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم فوتبال سپاهان صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران فردادر قائمشهر بازی سختی را در زمین چمن مصنوعی وطنی  مقابل نساجی قائمشهردر پیش دارد.کوچکترین لغزشی در بازی های پیش رو برای سپاهان باعث می شود تا از کورس قهرمانی بازبماند.تیم نساجی نیز در شرایط خوبی قرارندارد و باید خود  را به نیمه بلایی جدول برساند.

تیم فوتبال پرسپولیس نیز فردا در اصفهان میهمان ذوب آهن است.پرسپولیس هنوز در این فصل تیم مورد علاقه هوادارنش نیست و نوسان زیادی دارد.مشکل گلزنی این تیم هنوز پابرجاست و مدیران این تیم همچنان در حال درست کردن دشمن فرضی برای تیمشان هستند.اما مشکل واقعی پرسپولیس بیشتر معطوف به مسائل فنی است. تیم فوتبال ذوب آهن با علیرضا منصوریان در این فصل در بازی با تیم های بزرگ عملکرد بسیار خوبی داشته است.این تیم ۱۸۰ دقیقه است که درلیگ شکست نخورده است و امیدواراست این رکورد را در دیدار با پرسپولیس هم حفظ کند.

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸

پارس جنوبی جم - ماشین‌سازی‌ تبریز ساعت ۱۵:۰۰

سایپا - فولاد ساعت ۱۵:۱۵

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

استقلال   -           شهر خودرو ساعت ۱۵:۰۰

تراکتور   -           شاهین شهرداری‌بوشهر ساعت            ۱۵:۳۰

گل گهرسیرجان     -           نفت‌ مسجدسلیمان ساعت       ۱۶:۰۰

نساجی مازندران    -           سپاهان ساعت       ۱۶:۰۰

صنعت نفت آبادان -           پیکان ساعت         ۱۶:۱۵

ذوب آهن             -           پرسپولیس ساعت   ۱۷:۳۰

کد خبر 467771

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha