چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

پلیس راه نیروی انتظامی سه‌شنبه دوازدهم آذر با اعلام برنامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران، از یک‌طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه خبر داد.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راه کشور، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ چهارشنبه سیزدهم آذر شروع می‌شود و تا ۶ بامداد شنبه شانزدهم آذر ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس و هراز ممنوع است.

  • محور چالوس - کرج

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه پانزدهم آذر تا ۲ بامداد روز شنبه شانزدهم آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

  •  محور هراز

تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.

تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (چهاردهم و پانزدهم آذر) از محور هراز ممنوع است.

  • وضعیت جوی

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امشب جاده کندوان دارای مه رقیق است و دمای هوا صفر درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز چهارشنبه این محور کوهستانی نیز ابری و مه آلود همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده و دمای هوای بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد در نوسان است.

براساس پیش‌بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای روز پنجشنبه این محور صاف تا قسمتی ابری است و دمای هوا هم بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد است.

هوای روز جمعه در این محور نیمه ابری بتدریج ابری و مه آلود است و دمای هوا نیز منفی ۶ درجه تا ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شد.

کد خبر 467755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha